دیوونه

 گریه می کنم ;  

اما اشکام خون نمی شه . 

چشام خشک نمی شه . 

فقط چند ساعت همه جا رو تیره و تار می بینم ... 

 

فکر می کنم ; 

اما به نتیجه نمی رسم . 

کارم به دیوونه خونه نمی کشه. 

فقط واسه چند روز دچار جنون می شم...

  

 سردرد می شم ; 

 اما سرم منفجر نمی شه . 

تومور مغزی ندارم . 

فقط چند روز بی حوصله ام . باید تنها باشم ... 

 

مریض می شم ; 

اما منو به بیمارستان نمی برن . 

نمی گن که دارم میمیرم . 

فقط چندتا قرص و آمپول ...  

 

تو رو می خوام ; 

اما نمی تونم بهت بگم . 

نباید بهت بگم .  

نمی تونم پیدات کنم . 

فقط چند تا خاطره تا دلمو باهاشون خوش کنم ... 

 

فکر می کنم عاشقم ; 

اما نه ! نیستم ! من فقط یه دیوونه ام !

  

نظرات 1 + ارسال نظر
گلابتون شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

الهام .... خوبی ؟ زنگ زدم بهت خاموشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد